Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Головачук Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Головачук Н. І. 
Сучасні підходи до організації культури праці на заняттях з методики трудового навчання в педагогічних ВНЗ [Електронний ресурс] / Н. І. Головачук // Педагогічний дискурс. - 2009. - Вип. 6. - С. 54-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2009_6_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.738 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Головачук Н. І. 
Розвиток моральності майбутніх учителів початкових класів як невід’ємний елемент виховної роботи [Електронний ресурс] / Н. І. Головачук // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_21
Розглянуто змістове наповнення моральності та загальні засади її формування у майбутніх учителів початкових класів.Рассмотрены смысловое содержание моральности и общие направления ее формирования у будущих учителей начальных классов.The Content filling of morality and general bases of its forming for the future primary school teachers is studied in the article.
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.716 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Головачук Н. 
Теоретико-педагогічні засади розвитку творчого мислення майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / Н. Головачук // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_10_27
Обгрунтовано теоретико-педагогічні засади розвитку творчого мислення майбутніх педагогів. Визначено закономірності концепції "розвивального навчання", в основі якої - активність, навчання на високому рівні складності, емоційна насиченість, усвідомлення та саморегуляція розумової діяльності. Відзначено існування протиріч в системі освіти між швидкими темпами нарощування знань і обмеженими можливостями індивіда, між соціальними процесами та розвитком педагогічної системи, власне педагогічні протиріччя, між необхідністю інтенсивного розвитку інтуїції з одного боку, і нерозробленістю методики стимулювання цих якостей, з іншого. Констатовано, що для розвитку творчих здібностей важливим є створення відповідного середовища, врахування індивідуальних особливостей, забезпечення мотиваційної готовності до роботи, удосконалення змісту навчального матеріалу, відповідний вибір методів і форм роботи.Разработаны организационно-педагогические основы развития творческого мышления будущих педагогов. Определены закономерности концепции "развивающего обучения", в основе которой активность, обучение на высоком уровне сложности, эмоциональная насыщенность, осознание и саморегуляция мыслительной деятельности. Отмечено существование противоречий в системе образования между быстрыми темпами наращивания знаний и ограниченными возможностями индивида, между социальными процессами и развитием педагогической системы, собственно педагогические противоречия, между необходимостью интенсивного развития интуиции, с одной стороны, и неразработанности методики стимулирования этих качеств, с другой. Констатировано, что для развития творческих способностей важно создание соответствующей среды, учет индивидуальных особенностей, обеспечение мотивационной готовности к работе, совершенствование содержания учебного материала, соответствующий выбор методов и форм работы.The problem of formation and development of the creative personality of a teacher is studied in the article. In this process is necessary to pay attention to the proper environment formation. The concept of the developing teaching should be the basis of this process (the active-functioning approach principle and the principle of problems).
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.346 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського